Hajbeültetésem története

Hajbeültetés Blog

Miért döntöttem a hajátültetés mellett?

2015. január 15. 20:41 - HairHungary

Egészen korán, 17 évesen vettem észre először, hogy ritkulni kezd a hajam. Mivel azelőtt nagyon szép hajam, volt, különösen elkeserített a hajhullás.

Eleinte még könnyen el tudtam rejteni a hajam megnövesztésével, de az idő múlásával ez egyre nehezebben ment, ráadásul az eredmény sem olyan volt, mint amit szerettem volna, így elkezdett foglalkoztatni a műtét gondolata. Több oka is volt annak, hogy sokáig haboztam, belevágjak-e, leginkább az „átmeneti időszak” zavart, hiszen a műtéthez le kell vágni a hajat, illetve a műtét után nem sokkal a beültetett hajszálak kihullanak, és csak néhány hónap elteltével kezdenek újra növekedni.

Végül azonban elszántam magam, mivel végleges megoldást szerettem volna a problémámra. Több klinika honlapján tájékozódtam, illetve a HairHungary klinika előtt egy másik klinikán személyes konzultáción is részt vettem, és mindezek alapján úgy éreztem, hogy itt a legmagasabb a szakmai színvonal, és nemzetközileg is ez a klinika a legelismertebb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesemtortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr607077913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása