Hajbeültetésem története

Hajbeültetés Blog

Első hét a műtét után

2015. január 15. 20:57 - HairHungary

A műtét után néhány hét nagy óvatosságot kíván - nem szabad sportolni (sőt, még lehajolni sem), és egy hétig nem ajánlott vízszintesen aludni.

A műtét utáni napokban óránként fiziológiás sóoldattal kellett permeteznem a beültetett területet (éjszaka nem kell emiatt felkelni, de mivel a félig ülő helyzetben alvás miatt amúgy is elég gyakran felébredtem, éjjel is tudtam folytatni a permetezést). Az érzéstelenítő hatására a homlokon ödéma keletkezik, ami néhány nap alatt eltűnik. Mivel előre számítottam rá, nem ijedtem meg, inkább viccesen hatott.

Néhány nap múlva már nagyon gyenge vízsugárral zuhanyozhattam a fejemet, sőt, óvatosan masszírozhattam is, ami azért szükséges, hogy a beültetés helyén keletkezett kis pörkök leváljanak, és így szabadon lélegezzen a bőr. Az ödéma lehúzódása azzal is jár, hogy a homlokon hámlani kezd a bőr; nálam ez a beültetett területet is érintette, ami kicsit ijesztően nézett ki, ráadásul – valószínűleg a bőr húzódása miatt – úgy látszott, mintha a vékony, lehámlott sávok mentén eltűntek volna a beültetett hajszálak.

A hajmosás kimaradása miatt erősen zsírosodott is a fejbőröm. A doktornőtől e-mailben kaptam tanácsot: a hámló bőrt, illetve a lerakódást is hosszú áztatás után, kicsit erősebb masszírozással kellett eltávolítanom, hogy a bőr rendesen lélegezzen. Eleinte talán túlzott óvatossággal végeztem a masszírozást, de miután úgy éreztem, hogy már elég stabilan ülnek a hajszálak az új helyükön, bátrabban masszíroztam. Így – egy-két hajszál árán – sikerült is mindent eltávolítani, és újra egészségesen nézett ki a fejbőröm. Egy hét után mentem az első konzultációra, ahol a doktornő mindent rendben talált.

1 héttel a hajbeültetés után:

1hetutan.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesemtortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr867077979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása