Hajbeültetésem története

Hajbeültetés Blog

Hajbeültetésem második fordulója

2016. január 22. 13:58 - HairHungary

A második műtétre már valamivel kisebb izgalommal érkeztem, mint egy évvel korábban, hiszen nagyjából tudtam, mi vár rám, de persze egy műtét előtt szerintem senki se lehet igazán nyugodt.

mutet_elott.jpg
Hajbeültetés előtt - A műtét során az úgynevezett vertex területre kerültek át a hajszálak

A nap ezúttal is hajvágással kezdődött, ami most is rosszul esett, mivel a régóta növekedő, és már egész jó fedést adó, tavaly beültetett hajszálak is áldozatául estek. Persze számítani lehetett rá, hogy rövidre vágva sokkal kevesebbnek fog tűnni, de ritkábbnak láttam, mint ahogy előtte gondoltam.

A műtéti nap hasonlóan telt, mint egy évvel korábban, délelőtt a graftok kiemelése történt, délután pedig a beültetés következett. Ezúttal is úgy találtam, hogy a délelőtti, hason fekve töltött rész az igazán kényelmetlen, a délután ahhoz képest már sokkal kevésbé kellemetlen. A beültetés közben már filmet is tudtam nézni, míg délelőtt gyakorlatilag lehetetlen volt bármit is csinálni a műtét közben. Váratlan és kellemes meglepetés volt számomra, hogy ezúttal jobb volt a hajszál/graft arány.

Mivel csak rövid szüneteket tartottunk, egész korán végeztünk délután. Estére megint megkaptam a folyadékot, amellyel a fejemet kellett permetezni, valamint szükség esetére fájdalomcsillapítót. Éjszaka alig éreztem fájdalmat, azonban amikor lefeküdtem, hiába tettem a fejem alá több pokrócot és párnát (hiszin nem szabad vízszintesen aludni), kellemetlen lüktetést éreztem a fejbőrömben. Emiatt nem mertem még ilyen félig fekvő helyzetben sem aludni, inkább ülve próbálkoztam, kevés sikerrel...

mutetutan.jpg

Hajbeültetés után közvetlenül

Másnap hasonlóan folytatódott a műtét, annyi különbséggel, hogy az előző naphoz képest jóval több érzéstelenítőre volt szükségem, és a fekvés is kezdett kényelmetlenebbé válni. Egy kicsit segített, hogy az átalvatlan éjszakának és a kimerítő hajbeültetés műtétnek köszönhetően délután a beültetés közben - a fájdalom ellenére - néha el-elbóbiskoltam. Összességében azt állapítottam meg, hogy a műtét kellemetlenebb, fárasztóbb, mint ahogy emlékeztem, de este, a műtét után már úgy tűnt, hogy nagyon hamar eltelt a két nap, csak közben éreztem időnként hosszúnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesemtortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr298301718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása