Hajbeültetésem története

Hajbeültetés Blog

A műtét

2015. január 15. 20:50 - HairHungary

A műtét napján reggel 8-ra érkeztem a klinikára. A doktornővel megbeszéltük, hogy fog telni a nap, majd levágták a hajamat 1 mm-esre. A hajvágás után elég rosszul esett az első pillantás a tükörbe.

A délelőtt folyamán arccal lefelé egy masszázságyon feküdtem, miközben a doktornő a fejem hátulsó részéről kiemelte a graftokat egy fúrógép segítségével. Az érzéstelenítés hatására fájdalmat nem éreztem, csak a kissé furcsa érzést, hogy a fejemet fúrják. Ennél kellemetlenebb volt, hogy hosszú ideig gyakorlatilag egy helyben kellett feküdni. Olvasni lehetett volna közben, de egy kicsit körülményes lett volna, így inkább beszélgetéssel telt az idő.

A graftok kiemelése után következett az ebédszünet, majd ebéd után az új hajvonal megrajzolása, majd a délelőtt kivett graftok beültetése következett, ezért most már a hátamon feküdhettem, félig ülő helyzetben, így eközben tévét is nézhettem. A graftok beültetése egy kicsit kellemetlenebb volt, mint a kivétel, de ha fájdalmat éreztem, újabb érzéstelenítőt kaptam, így tulajdonképpen ez a művelet is csak nagyon kevés fájdalommal járt, az igazi nehézséget most is a mozdulatlanság jelentette.

Este 7 óra körül végeztünk az aznap kivett graftok behelyezésével, ezután a donorterületet leragasztotta a doktornő, és hazamehettem a szállodába. Ha valamit változtathatnék a műtéttel kapcsolatban, akkor az lenne, hogy nagyon kényelmes lenne, ha a klinikán lenne lehetőség szállást kapni a műtét idejére, mivel kicsit kellemetlen véres fejjel emberek közé menni. Éjszakára kaptam fájdalomcsillapítót, de egyáltalán nem volt rá szükségem, és már az első nap után jó volt a tükörbe nézni, mivel egészen más kép tárult elém, mint a reggeli hajnyírás után, hiszen látszott az új hajvonalam.

A műtét második napja az elsőhöz hasonlóan zajlott, ezúttal egy kicsit kevesebb graft került áthelyezésre, így valamivel hamarabb is végeztünk. Bár összességében nem olyan kellemetlen a műtét, jó érzés volt, amikor véget ért. A műtét után néhány napig antibiotikumot kellett szednem, illetve szükség esetén fájdalomcsillapítót, de nekem erre már nem volt szükségem. Kaptam egy fehérjekészítményt, amely a haj növekedéséhez szükséges vitaminokat, ásványi anyagokat tartalmazza.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesemtortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr217077953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása