Hajbeültetésem története

Hajbeültetés Blog

10. hónap - váratlanul jóval több lett a hajam

2015. november 19. 14:27 - HairHungary

Az előző két havi bejegyzésemben arról írtam, hogy már alig látok változást, és hogy a beültetett haj kevésbé fed, mint ahogy azt a műtét előtt elképzeltem. Mivel már sok idő eltelt a műtét óta, úgy gondoltam, hogy már többé-kevésbé a végeredményt látom, ezek után nagy meglepetés ért.

A tizedik hónapban váratlanul jóval több lett a hajam, legalábbis én úgy éreztem, és az új fényképeket a korábbiakkal összehasonlítva is ugyanezt láttam. Azt nehéz lenne megmondani, hogy újabb hajszálak nőttek még ki, esetleg (ahogy arról korábban olvastam) a korábban kinőtt hajszálak erősebbé váltak, vagy egyszerűen csak hosszban növekedtek, a lényeg, hogy amit most látok, az már körülbelül az, amit a hajbeültetés műtét előtt vártam: a hajam nem fedi ugyan be teljesen a fejbőrömet, de azért már elég jó fedést ad, szemből pedig teljesen jól mutat.

Azt persze hozzá kell tenni, hogy sajnos csak frissen mosva-fésülve ilyen jó a helyzet. A jelenlegi állapot alapján azonban már könnyebb elhinni, hogy ha még újabb hajszálakat ültetünk erre a területre, akkor egészen sűrűnek fog tűnni a hajam. Erre azonban még várni kell, hiszen előbb az első beültetés során kimaradt területre kerül sor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetesemtortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr328091458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása